30 kwietnia 2024

Super dowcipy

Polska Baza Wiedzy o Wszystkim ;)

nowe rowery Gazelle

Powoli dobiega końca okres rowerowych przygód, na szczęście pogoda w listopadzie pozwala nam jeszcze troszkę pojeździć. Czy nie myśleliście o zmianie roweru?

Jeśli tak, to mam dla Was świetną markę – sprawdzoną osobiście przeze mnie i przez całą moją rodzinkę.

W lutym zdecydowaliśmy się na zakup 3 rowerów holenderskich marki Batavus przez Internet. Zakupu dokonaliśmy w sklepie o nazwie RowerowaHolndia.pl. Olbrzymi wybór rowerów Batavus sprawił, że każdy z nas odszukał wymarzony rower dla siebie.

W wyżej wymienionym sklepie kupiliśmy wszystkie niezbędne akcesoria takie jak, bagażniki rowerowe, światła, liczniki itd. Byliśmy prawie gotowi to podbój świata!

Postanowiliśmy jednak skorzystać z rad eksperta Pana Andrzeja Figaja z Rowerowej Holandii, który powiedział, jak rozplanować trasę, jakich smarów używać – podpowiedział nam dosłownie o wszystkim, co było nam potrzebne, aby komfortowo i bezpiecznie przejechać pomad 400 km.Rowery Batavus

Kilka tygodni później wyruszyliśmy na mazury! Była to przygoda naszego życia. Zwiedzaliśmy i podziwialiśmy. Byliśmy w Olsztynie, Ostródzie, Iławie, Morągu, Kętrzynie, Mrągowie, Mikołajkach, czy też w stolicy polskiej siatkówki plażowej w miejscowości o nazwie Stare Jabłonki.

Podróżowaliśmy przez 17 dni. Spaliśmy w namiotach, wydaliśmy około 2000 zł na obiady, pamiątki i różne pierdoły  ; ), lecz uważamy, że po powrocie nasza rodzina stała się jeszcze bardziej zżyta i jeszcze bardziej zwariowana.

Zawdzięczamy to Panu Andrzejowi z Rowerowej Holandii i rowerom marki Batavus, które nam polecił. Z czystym sumieniem możemy powiedzieć, że to rowery bardzo komfortowe, bezawaryjne i bardzo bezpieczne.